Informatiebijeenkomst over administratie en geldzaken

Foto: Maxpixel

Wil je weten hoe je, je administratie goed bijhoudt en welke administratieve en financiële ondersteuning er mogelijk is? Welke regelingen er zijn voor mensen met een laag inkomen? Hoe je schulden voorkomt?

Of wil je weten hoe je digitaal een aanvraag indient bij een instantie?Het Startpunt organiseert voor belangstellenden een informatiebijeenkomst met als thema ‘’Administratie en geldzaken’’.

Door wie?

De volgende sprekers geven informatie over de verschillende onderwerpen:

  •  Astrid de Koning van Humanitas thuisadministratie vertelt hoe je op een goede manier je administratie op orde houdt en welke ondersteuning daarin eventueel mogelijk is.
  • Nannette Kornaat vanuit het team schulddienstverlening vertelt hoe je schulden kunt voorkomen. Wat je kunt doen om schuldenvrij te worden en welke ondersteuning daarbij mogelijk is. Ook legt zij uit welke inkomensondersteunende regelingen de gemeente Wageningen heeft voor mensen met een laag inkomen.
  • Liz Spit van (Digi)Taalhuis Wageningen laat zien wat DigiD is en wat je ermee kunt doen. DigiD is de digitale code die je bij de overheid aanvraagt om veel zaken via internet te regelen.

Info en aanmelden

Maandag 16 april 2018 van 20.00-22.00 uur (inloop vanaf 19.45 uur) op de Markt 17 (inloopcentrum). Deelname aan deze avond is gratis.

Ze vinden het prettig als je, je van tevoren aanmeldt bij het Startpunt via telefoon 0317-410160 of via e-mail naar [email protected] maar zonder aanmelding ben je ook welkom.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen