Maud Hulshof, Erik-Jan Bijleveld en Anne Janssen namen onlangs afscheid als wethouders van Wageningen. Burgemeester Floor Vermeulen
sprak lovende woorden bij het afscheid van deze drie wethouders.
“We nemen afscheid van drie mensen die de afgelopen jaren enorm veel
voor het bestuur van onze stad hebben betekend. Zoals in een groep
mensen verschillende eigenschappen en karakters elkaar kunnen aanvullen
en versterken, was dat ook het college in de afgelopen vier jaar. Een
college wat met elkaar de volledige vier jaar heeft volgemaakt. Niet
alle gemeenten doen ons dat na zeg ik dan als burgemeester. Maar dat is
op zichzelf geen verdienste. Het belangrijkste is dat je de stad verder
hebt gebracht. En ik durf te zeggen dat dit zeker is gelukt.”